Ըստ Newzoo-ի թարմ զեկույցի, 2023 թվականին նկատվել է համակարգչային և կոնսոլների խաղային շուկայի աճ՝ 93.5 միլիարդ դոլար շահույթով:

Սպառողների մեծ մասն ընտրել է «հին» խաղերը - հենց դրանք են կազմել անցած տարվա ընթացքում յուրաքանչյուր հարթակում ամենատարածված նախագծերի տասնյակը: Հիմնական և ենթադրյալ ֆավորիտը Fortnite-ն է եղել: Այս խաղի հետ տարբեր թոփերում են հայտնվել Grand Theft Auto VCounter-Strike 2RobloxMinecraftRocket LeagueApex LegendsFall Guys: Ultimate KnockoutValorant и Call of Duty խաղերը:

Newzoo-ն նշում է, որ 2023 թվականին ընդհանուր խաղաժամանակի 80%-ը բաժին է ընկել 66 խաղերին, և այդ ժամանակի 60%-ը ծախսվել է «հին» նախագծերի վրա, որոնք թողարկվել են առնվազն վեց տարի առաջ: Անցյալ տարի ընդհանուր խաղաժամանակի 27%-ը բաժին է ընկել Fortnite-ին, Roblox-ին, League of Legends-ին, Minecraft-ին և GTA V-ին:

Ժամանակի կեսից ավելին՝ 23%-ը, որն օգտատերերը ծախսել են նոր խաղերի վրա (2 տարի և ավելի քիչ թողարկումներ), ծախսվել է Madden-ի կամ NBA-ի նման սերիաների ամենամյա շարունակությունների վրա։ Diablo 4-ի և Baldur's Gate 3-ի նման լիարժեք նորույթներին բաժին է հասել ժամանակի միայն 8%-ը։

2024 թվականին խաղերի շուկայից Newzoo-ի վերլուծաբաններն ակնկալում են ավելի քան 189 միլիարդ դոլարի շահույթ։