Xbox-ի ղեկավար Ֆիլ Սպենսերը Polygon հրատարակությանը տված հարցազրույցում քննարկել է խաղային ինդուստրիայի ընթացիկ խնդիրները: Գործադիրի խոսքով՝ վերջին տարիներին արդյունաբերությունը մեծ փոփոխությունների է ենթարկվել, իսկ խաղերի արժեքը սկսել է հասնել 300 միլիոն դոլարի, ինչը հանգեցրել է երեք մեծ խնդիրների:

  1. Խաղերի բարձր արժեքը նվազեցնում է ռիսկի մակարդակը, որին կարող են գնալ հրատարակիչները: Եթե նախկինում ընկերությունների համար բավական էր վաճառել մի քանի հարյուր հազար օրինակ՝ ծախսերը ետ բերելու համար, ապա այժմ որոշ խաղեր միլիոնավոր վաճառքներ են պահանջում ու շատ հաճախ դրանք էլ չեն բավականացնում ակնկալիքները: Հրատարակիչների առջև այդքան մեծ պատասխանատվությունը սահմանափակում է արդյունաբերության ստեղծագործական ներուժը, ինչը Xbox-ի ղեկավարին իսկապես դուր չի գալիս:
  2. Խաղերի արժեքը հատկապես բարձր է էքսկլյուզիվների համար: Նման խաղերի ներգրավումն ավելի քիչ է, քան բոլոր հարթակներում հայտնվածները, բայց բյուջեն զգալիորեն չի փոքրանում սրանից։ Բացի այդ, էքսկլյուզիվները պետք է լրացուցիչ շահույթ ստանան՝ կոնսոլների արտադրության ծախսերը հոգալու համար: Քանի որ զարգացման արժեքը մեծանում է, էքսկլյուզիվության փաստարկները դառնում են ավելի քիչ համոզիչ:
  3. Կոնսոլների շուկան չի աճում: Չնայած Microsoft-ի, Sony-ի և Nintendo-ի սարքերը շարունակում են վաճառվել, դրանք հիմնականում գրավում են նախորդ սերունդների կոնսոլների սեփականատերերին, այլ ոչ թե նոր լսարանին: Որպես արդյունք, 2023 թվականի համար կոնսոլի շուկան չի աճել, ինչն ուղղակիորեն ազդել է հարթակի հսկաների վրա։

Հարցազրույցում Սպենսերը խաղային ինդուստրիայի գլխավոր խնդիրը համարել է աճի բացակայությունը։ Հանրային ընկերությունների ղեկավարները պետք է աճ ցույց տան իրենց ներդրողներին, քանի որ հակառակ դեպքում բաժնետերերը պարզապես չեն ցանկանա ներդրումներ կատարել բիզնեսում: Լճացման պայմաններում աճը կարող է ապահովվել միայն ծախսերը նվազեցնելով: Արդյունքում ընկերությունները ստիպված են վերակազմավորվել և կրճատել աշխատակիցներին։

2024 թվականի փետրվարին Microsoft-ը հայտարարեց այլ հարթակներում բացառիկության սկզբունքով տարածվող խաղերի թողարկումների ռազմավարության փոփոխության մասին։ Ընկերությունը որոշել է փորձել գործարկել իր չորս խաղերը PlayStation-ում և Nintendo Switch-ում՝ տեսնելու, թե ինչ է դուրս գալիս դրանից: Այդ խաղերն էին PentimentHi-Fi RUSHSea of Thieves և Grounded-ը: