Digital Foundry-ի մասնագետները մանրամասներ են ներկայացրել PlayStation 5 Pro-ի հնարավորությունների և կոնսոլի գրաֆիկական չիպի բնութագրերի մասին: Այս տեղեկատվությունը նրանք ստացել են Sony-ի փաստաթղթերից, որոնք նախատեսված են մշակողների համար։

PS5 Pro-ն կստանա 30 աշխատանքային խմբի (WGP) պրոցեսոր՝ համեմատած բնօրինակ կոնսոլի 18 WGP-ի հետ: Դրանք սարքին կապահովեն 33.5 տերաֆլոպս կատարողականություն PS5-ի 10.23 տերաֆլոպսի դիմաց:

Չնայած տերաֆլոպսի մեծ տարբերությանը, PS5 Pro-ի իրական կատարողականի աճը կկազմի 45%, այլ ոչ թե 227%, ինչը Sony-ն ինքն է նշել իր փաստաթղթերում: Դա բացատրվում է RDNA 3 ճարտարապետության առանձնահատկություններով և հրահանգների մշակման եղանակով:

PS5 Pro-ի գրաֆիկական պրոցեսորի ռիթմային(տակտ) ստանդարտ արագությունը կկազմի մոտ 2.18 ԳՀց՝ PS5-ի 2.23 ԳՀց-ի դիմաց: Overclocking-ում նոր կոնսոլի այս ցուցանիշը կբարձրանա մինչև 2.35 ԳՀց, ինչը տեսականորեն կապահովի առավելագույն կատարողականություն 36,.1 տերաֆլոպս: Digital Foundry-ն ընդգծել է, որ GPU-ն հազվադեպ է հասնում առավելագույն հզորության, և դա տեղի է ունենում միայն որոշ առավել պահանջկոտ խաղերում:

PS5 Pro-ն կստանա 56 ակտիվ հաշվարկային միավոր՝ սկզբնական կոնսոլի 36-ի համեմատ: Digital Foundry-ում կարծում են, որ դրա հաշվին նոր կոնսոլը կապահովի կատարողականի զգալի աճ գոյություն ունեցող խաղերում:

PS5 Pro-ի GPU-ի L1 քեշը կկրկնապատկվի 128 Կբայթից մինչև 256 Կբայթը, իսկ L0 քեշը կկրկնապատկվի 16 Կբայթից մինչև 32 Կբայթը: Այս փոփոխությունները կպահանջվեն, որպեսզի հաշվի առնվեն հաշվողական միավորների ավելացված քանակը և ճառագայթների հետագծման առաջադրանքներում կատարողականի բարձրացումը:

PS5 Pro-ի վիդեո չիպը կստանա DirectX 12 Ultimate-ի որոշ առանձնահատկություններ, որոնք բնօրինակ կոնսոլում չեն եղել: Այսպիսով, սարքը կստանա շեյդինգի օպտիմալացման տեխնոլոգիայի ապարատային աջակցություն, MSAA-ի հիբրիդային հարթեցման լրացուցիչ հնարավորություններ և ցանցային ստվերների հետ լիարժեք համատեղելիություն:

Sony-ն մշակողներին կառաջարկի PSSR պատկերի խոշորացման տեխնոլոգիան առկա խաղերի մեջ ինտեգրելու հեշտ միջոց: Դրա համար տվյալների հավաքածուն կհամապատասխանի այն ամենին, ինչ օգտագործվում է FSR 2-ի համար: Սա թույլ կտա մշակողներին առանց մեծ ծախսերի ավելացնել PSSR-ի  աջակցություն իրենց խաղերին և դրանով իսկ բարձրացնել արտադրողականությունը:

PS5 Pro-ի վաճառքը պետք է սկսվի 2024 թվականի վերջին, Ինչպես ավելի վաղ հայտնել էին լրագրող Թոմ Հենդերսոնի աղբյուրները: