Electronic Software Association (ESA)-ը՝ ծրագրային ապահովման և համակարգչային խաղերի արտադրողների ամերիկյան ասոցիացիան պատասխանել է պաշտոնական աջակցությունը դադարեցնելուց հետո առցանց խաղերի պահպանման վերաբերյալ հարցին: Ընկերության իրավաբան Սթիվ Ինգլանդի խոսքով՝ այսօրվա դրությամբ նման նախագծերի հասանելիությունը պահպանելու օրինական ճանապարհ չկա։

Ըստ Ինգլանդի, ESA-ի անդամները պատրաստ չեն տրամադրել սահմանափակումների շարք, որոնք թույլ կտան խաղացողներին պահպանել նախագծերի հասանելիությունը պաշտոնական սերվերներն անջատելուց հետո: Ընդ որում, ESA-ում ներառված են խոշորագույն հրատարակիչների մեծ մասը, ինչպիսիք են Nintendo-ն, Microsoft-ը, Sony-ն, EA-ն և Take-Two-ն: Նշվում է, որ ըստ օրենքի՝ մշակողները պարտավոր չեն պաշտոնական աջակցությունից դուրս պահպանել խաղերի հասանելիությունը, իսկ գեյմերները չեն կարող օրինական կերպով վերականգնել նախկինում անջատված նախագծերը:

Պաշտոնական աջակցությունը դադարեցնելուց հետո առցանց խաղերի մատչելիության մասին խոսակցությունները նոր թափով սկսվեցին Ubisoft-ից՝ The Crew մրցարշավային արկադային խաղի սերվերների անջատումից հետո: Շատերը նշել են, որ ցանկանում են շարունակել խաղալ: