Uncapped Games ստուդիան, որը ներառում է Blizzard-ում աշխատած ոլորտի վետերանների, ովքեր աշխատել են StarCraft II-ի վրա, ստեղծում է իր սեփական իրական ժամանակի ռազմավարությունը, որը պետք է լինի ժանրի զարգացումը՝ հեղափոխական տարրերով:

Այս մասին վավերագրական ֆիլմում նշել է ընկերության ղեկավար Դեյվիդ Քիմը, ով նախկինում զբաղեցրել է StarCraft II-ի մուլտիփլեյերի գլխավոր դիզայների պաշտոնը։ Մշակողը կարծում է, որ 1990-ականներից ի վեր RTS ժանրը գրեթե չի զարգացել - փոխվել են միայն կառավարման կարգավորումները և մի քանի առանձնահատկություններ:

Uncapped Games-ը ցանկանում է ստեղծել մի խաղ, որը չի ունենա միապաղաղ ռեժիմ՝ խաղի սկզբում հիմքեր կառուցելու հետ կապված: Տնտեսությունն ու զարգացումը դեռ կարևոր տարրեր կլինեն, սակայն ընդհանուր մեխանիկան ավելի հեշտ կլինի քազուալ խաղացողների համար - այսպես ստուդիան ցանկանում է հեռանալ խաղի ընթացքում մեխանիկական հմտությունները և արձագանքման արագությունը սրելու անհրաժեշտությունից: 

Խաղը դեռ պաշտոնական անոնս չի ստացել, սակայն Uncapped Games-ն արդեն ցույց է տվել նախագծի վաղ մշակումները մամուլին։ Լրագրողները գոհ են մնացել նոր RTS-ից և կարծում են, որ խաղը ժանրը շրջելու հնարավորություն ունի: