Riot Games-ը փոխել է այն սկզբունքը, որով թողարկել է խոշոր բովանդակային թարմացումներ և պատչեր՝ League of Legends-ի գեյմփլեյին ուղղված փոփոխությունների դեպքում։ Մանրամասներով մշակողները կիսվել են պաշտոնական կայքում:

Նախկինում League of Legends-ի խոշոր թարմացումները թողարկվում էին տարին երկու անգամ՝ դեկտեմբերի վերջին սեզոնի մեկնարկից մի քանի շաբաթ առաջ, ինչպես նաև մայիսին՝ որպես միջին սեզոնի թարմացում: Բացի այդ, պարբերաբար Riot Games-ը թողարկում էր թարմացումներ, որոնք ավելի շատ ուղղված էին անհատական մեխանիկայի փոփոխմանը և առարկաների կամ դերերի խմբի հավասարակշռությանը:

Եռասպլիտ համակարգին անցնելու հետ մեկտեղ խաղի մշակողները որոշել են համատեղել գեյմփլեյին ուղղված թարմացումների թողարկումը նոր սպլիտի մեկնարկի հետ։ Սեզոնի սկզբում խաղը կստանա մեծ թարմացում, որն էապես փոխում է գեյմփլեյը, ինչպես դա եղավ 2024 թվականին՝ նոր քարտեզով, հրեշներով և թեմատիկ կիրճով: Մայիսին երկրորդ սպլիտի մեկնարկը կլինի միջին սեզոնի փոփոխությունների ոգով, օրինակ՝ անհատական դերերի կամ մի շարք չեմպիոնների թարմացումներով: Երրորդ սպլիտը կուղեկցվի մի շարք մեխանիկաների փոքր թարմացումներով:

2024-ի սեզոնի առաջին վարկանիշային սպլիտը կավարտվի մայիսի 14-ին: Երկրորդ սպլիտի մեկնարկը տեղի կունենա 14.10 թարմացման թողարկմամբ, որը նախատեսված է մայիսի 15-ին: Դրանով League of Legends-ի մշակողները կվերափոխեն իրերը հրաձիգների համար: