Վերջերս Նյու Յորքում ընդունվեց վարձատրության թափանցիկության մասին օրենքը և այն պարտավորվում է առնվազն չորս աշխատող ունեցող բոլոր ընկերություններին աշխատանքի ցուցակներում հրապարակել իրական տվյալներ տարեկան աշխատավարձի միջակայքերի վերաբերյալ:

Խաղային արդյունաբերությունն այնքան էլ զանգվածաբար ներկայացված չէ այս ցուցակներում, այնուամենայնիվ, օրենքն անդրադարձել է Take-Two Interactive հրատարակչին, Rockstar Games և Epic Games ստուդիաների գրասենյակներին, Twitch-ի մասնաճյուղերին և մի շարք այլ ընկերությունների:

Ինչպես հայտնում են լրագրողները, ամենաբարձր աշխատավարձերը նկատվում են Epic Games-ում։ Մասնավորապես, բովանդակության քաղաքականության գործառնական մենեջերը կարող է ստանալ 159-ից 206 հազար դոլար, իսկ Unreal Engine-ի ավագ մենեջերի դրույքաչափերը տատանվում են 187-ից 242 հազարի միջակայքում:

Աշխատանքի ամենալայն ցուցակը Rockstar Games-ի Նյու Յորքի գրասենյակն է: Այն ներառում է.

  • Rockstar Games Launcher-ի արտադրանքի ղեկավար՝ 163-184 հազար դոլար
  • Ձայնային ռեժիսոր՝ 123-144 հազար դոլար
  • Ֆիզիկայի ծրագրավորող՝ 121-142 հազար դոլար
  • Չիտ ծրագրային ապահովման վերլուծություն՝ 103-120 հազար
  • Բաց աշխարհների համար երկխոսության դիզայների օգնական՝ 50-57 հազար դոլար

Take-Two-ն պատրաստ է վճարել Ghost Story Games ստուդիայի ավագ համակարգային ինժեներին 121-142 հազար դոլար: Անձնակազմի կառավարման տնօրենը կարող է ստանալ 170-198 հազար դոլար, իսկ մասնավոր բաժնի մարքեթինգի տնօրենը՝ 170-198 հազար դոլար: Twitch-ի Նյու Յորքի գրասենյակը փորձառու խորհրդատու ծրագրավորողին առաջարկում է 145-195 հազար դոլար, իսկ անվտանգության ծրագրային ապահովման ինժեներին՝ 158-214 հազար դոլար:

Նման թափանցիկության մասին օրենքները շուտով պետք է ընդունվեն Կալիֆորնիա և Վաշինգտոն նահանգներում և դա թույլ կտա իմանալ վճարման մակարդակները Sony-ում, Microsoft-ում, Nintendo-ում, Activision-ում, EA-ում, Riot-ում, Bungie-ում և այլ ընկերություններում: