Dambuster Studios-ը, որը ստեղծում է Dead Island 2 էքշնը, բացահայտել է նոր մանրամասներ սերիայի շարունակության մասին: Մշակողները հարցազրույց են ունեցել Game Informer-ի հետ:

Գլխավոր նորամուծությունը սիկվելում այն է, որ հեղինակները որոշել են ձեռնպահ մնալ ունակությունների զարգացման ստանդարտ տոհմածառից, նախապատվությունը տալով նոր մեխանիկային, որն անվանում են «քարտերի կապոց»: Հեղինակները կարծում են, որ քարտերի կապոցը շարունակության լավագույն նորամուծություններից մեկն է:

Ըստ ստեղծողների, այս համակարգը թույլ է տալիս հընթացս փոխել մի շարք հմտություններ ու միավորել տարբեր ունակություններ: Այնուամենայնիվ, խաղացողը կարող է սխալվել և պատրաստել ոչ համապատասխան քարտերով կապոցներ, որոնք այնքան էլ լավ չեն աշխատի որպես զույգ:

Սա գոհացուցիչ լուրջ տարբերություն է հանդիսանում բնօրինակ Dead Island-ի համեմատ, որտեղ կար սովորական հմտության ծառ մեխանիկան, որը բաժանված էր երեք ճյուղերի: Նմանատիպ համակարգ կար նաև Dying Light-ի երկու մասերում: